28 jan 2012

Updates

Afgelopen vrijdag middag om 14.55u at ik daar dan in de kappersstoel. Niet beseffend lijkende dat er op dat moment een kapster met een schaar "TSJAK" mijn vlecht eraf knipte. En toen was het gebeurd ook, mijn lange haar reikte plotseling nog maar tot mijn schouders.

Ik was meteen al enthousiast over mijn keuze. Wat een gewicht scheelde het! En vannochtend duurde het haren wassen ook niet zo lang meer. Ik ben ook echt benieuwd naar de reacties van klasgenoten, haha. Iedereen kent mij namelijk met lang blond haar en nu heb ik ineens een bob tot de schouders.

Ook zat ik vrijdagochtend om 7.00u weer klaar om kaartjes te kopen voor de BeautyglossParty 2 (www.beautygloss.nl< Mascha Feoktistova, ik volg haar echt al best lang en zij is echt, WAUW :).

Even een snel blogberichtje tussendoor, nu snel weer leren en dingen voor op mijn verjaardagslijstje bedenken (ik ben woensdag jarig, maar rond mijn verjaardag weet ik nooit wat ik wil)...

Heel fijn weekend allemaal,
Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten