24 jan 2012

En CUT!

Even een update van mijn voornemens +een nieuwtje:)
1. Rijbeswijs halen
Ik ben al goed op weg. Ik heb nu 4 of 5 lessen gehad en ik mag nu al een aantal lessen lekker rondkarren, ik moet 'm alleen wat vaker op z'n staart trappen.

2. Webshop oprichten
Dit gaat iets minder snel. Het is echt ontzettend moeilijk om een bedrijfsnaam te bedenken, iemand van jullie ideeën? Wat hulpwoorden
- sierraden
- fimo klei
- blond
- iets met mijn naam?

3. Meer genieten van kleine dingen en daarbij: dingen van de positieve kant benaderen:
Het is net voor oud en nieuw uitgegaan met mijn vriend (waar ik meer dan anderhalf jaar mee had) en daar was ik echt zwaar kapot van. Dat ik "was" schrijf is omdat ik er nu mee om kan gaan. Ik ben nog wel goed bevriend met hem en ik merk wel dat ik meer uit kleine gebeurtenissen wil halen, meer plezier.

4. Zelf leuke dingen ondernemen
Check! Ik onderneem echt veel meer nu ik "single" ben, ook heb ik nu een hele grote vriendengroep waar ik dingen mee onderneem. Zo zijn we zondag met een groep naar de bios geweest. Ook is er binnenkort de BG Party sponsored by hannah 2 (!). Naar de eerste ben ik geweest en dat was echt superleuk, hopelijk kan ik kaarten bemachtigen voor deze. (Zie ik iemand van jullie daar?)

5. Beter letten op wat ik eet.
Halve check (ik vind dat dat kan, haha). Vorige week was ik goed begonnen, maar ik werd toen ongesteld (sorry voor details) en toen kon ik echt niet afblijven van al dat ongezonde eten. Vandaag ben ik weer goed bezig. Magere yoghurt met rozijntjes als ontbijt, op school boterhammen met suikerloze jam en een appel en uiteindelijk na school nog een bakje suikerloze appelmoes. Vanavond ga ik ook verder met de 30 day shred, een sportprogramma waarin je 6x per week een half uur oefeningen doet, hopelijk werkt het...


Nu het nieuws:
Ik heb echt heel lang haar, tot de helft van mijn rug ongeveer en binnenkort gaat het eraf! Ik ga een vlecht van ongeveer 30cm doneren aan de haarstichting. Zij maken van het gedoneerde haar pruiken voor kinderen die kaal worden door de chemokuur die ze krijgen omdat ze kanker hebben.

Zouden jullie je haar hiervoor afknippen?

Liefs,
Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten