1 jan 2012

3...2...1...

Gelukkig Nieuwjaar!
Zoals vrijwel alle bloggers zal ook ik een soort doelenlijstje maken:), grotendeels lukt het nooit of ik vergeet het maar ok. "Dit jaar gaat het echt lukken": Like always...
Jaja, want ik ben ook begonnen met rijles :)

1. Webshop opzetten:
Dit wil ik al een hele tijd en deze vakantie ga ik het echt doorzetten. Ik hoop alleen dat er animo voor mijn spulletjes is.

2. Andere baan zoeken:
Op dit moment pas ik op kleine kinderen en dat verdient goed, maar het is zo ongelooflijk onregelmatig en dat vind ik toch veel minder.

3. Meer genieten van kleine dingen en daarbij: dingen van de positieve kant benaderen:
Ik keek afgelopen jaar altijd uit naar "grotere" gebeurtenissen en als dat dan niet doorging was mijn humeur echt zwaar verpest, jammer. Dus een idee om in plaats daarvan te kijken naar de leuke kleine dingen en die te appreciƫren.

4. Zelf leuke dingen ondernemen
Afgelopen jaar heb ik heel erg veel rekening gehouden met anderen. Ik plande niets in het weekend (dingen om zelf te doen), omdat ik iemand niet teleur wilde stellen als hij/ zij iets met mij wilde doen. En als ik iets had bedacht dan kwam het er vaak niet van, omdat anderen wat met mij af wilden spreken. Ok, dat klinkt heel raar, maar zo was het nou eenmaal.
Dat wordt nu anders. Zowieso, als ik bestellingen binnen krijg dan moet ik die afronden, dat is dan mijn "baan".

5. Beter letten op wat ik eet.
Ik ben er afgelopen tijd al wel mee bezig geweest en het werkt goed. Ik denk heel erg na over wat ik bijvoorbeeld meeneem naar school als tussendoortje en dergelijke en dat ga ik doorzetten:)

Een paar voornemens voor het komende jaar en nog best realistische, naar mijn idee. We zullen zien;).

Heel veel liefde en voorspoed voor het komende jaar gewenst!
Sarah

1 opmerking: