31 dec 2011

Sinterkerstklaasfeest

Afgelopen donderdag heb ik samen met nog 22 anderen een geweldig feest gehad. We hadden die week ervoor via internet lootjes getrokken om te bepalen voor wie je een cadeautje moest kopen en een gedicht moest schrijven, thank God geen surprise want daar had ik geen tijd voor in 1 week.

Op de avond zelf werd er eerst heerlijk gegeten, beetje soep, beetje brood, pizza, hamburgers: Allemaal zelfgemaakt door het "comité". Later op de avond werd er nog warme choco met marshmallows en slagroom uitgedeeld, er hing een fantastische sfeer.

Toen eenmaal iedereen was gearriveerd (sommigen kwam pas na het eten) deelde ik mijn homemade cupcakes uit (waarvoor ik nog een applaus kreeg, hoe lief) en toen werd het tijd voor de hilarische gedichten en de superleuke cadeaus. Tegen de verwachting in duurde het maar anderhalf uur tot iedereen zijn/ haar cadeautjes had uitgepakt!

Ik heb echt hele leuke cupcake versier spulletjes gekregen, hoef ik geen plastic broodzakjes meer te gebruiken om mijn royal icing te spuiten, haha.
Na het uitpakken hebben we nog een film gekeken, deels maar want nadat we om 0.00u gezongen hadden voor de jarige werd iedereen opgehaald en was het huis zo leeg. Twee klasgenoten en ik werden als laatste opgehaald.

Toen ik thuiskwam lag er ook nog een pakketje voor mij klaar met het 88 Palette dat ik al zooooo lang wilde en afgelopen woensdag heb gekocht: Ik ben er verzot op.

Dit was mijn laatste bericht van 2011 tot volgend jaar!

Liefs,
Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten