1 feb 2012

Lang zal ik leven


Vannochtend om 7u ging mijn wekker, opstaan dan maar met een lange dag in het vooruitzicht. Van 8.20u tot 16.20u naar school en 's avonds weer naar school voor een avond waarop profielwerkstukken van de 6e klas gepresenteerd worden (en wij móeten daarheen om ons te "orienteren").

Maar vandaag is niet zomaar een lange saaie dag, maar ook mijn verjaardag :)
's Ochtends werd ik helaas niet wakker gezongen, omdat de rest van het huis vrij had, maar toen ik beneden kwam hingen er wel slingers en er lagen ballonnen met een heel lief kaartje waarop stond dat ze later op de dag voor me gingen zingen.

Op het moment dat ik dit schrijf zit in in onze "bovenkamer" omdat er 1 docent uitvalt. Nu vallen er 3 uur uit voor mij vandaag en daarbij ook het laatste uur. Kan ik vanmiddag toch nog een beetje feest vieren.

Fijne dag allemaal,
Sarah

afbeelding: weheartit.com

2 opmerkingen:

  1. Gelukkige verjaardag voor toen :) Een beetje laat, maar toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lachen! je bent dus 1 dag eerder jarig dan ikke....alleen ben jij dan nog lekker jong! hihi...leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen