8 okt 2011

Breien, breien, breien in een...

Ik ben er weer helemaal gek van: De mutsjes van Innocent!

Misschien kennen jullie de campagne wel. Zo niet dan hier wat informatie:
"De Goedgemutste Breicampagne is een actie voor het goede doel. Samen met het Nationaal Ouderenfonds willen we proberen om zoveel mogelijk gezellige kerstdiners te organiseren voor eenzame ouderen.

In Nederland voelen meer dan een miljoen ouderen zich af en toe eenzaam. Eén op de vijf brengt de kerstdagen alleen door. Speciaal voor deze mensen organiseert Het Nationaal Ouderenfonds kerstdiners. Voor een beetje gezelligheid en warmte.

Zo werkt het: in november zetten we op al onze kleine flesjes een klein wollen mutsje. Voor elke verkochte gemutste smoothie doneren we 20 cent aan de kerstdiners van het Nationaal Ouderenfonds. "
bron: http://www.innocentdrinks.nl/DeGoedgemutsteBreicampagne/

Twee jaar geleden maakte ik kennis met deze campagne door reclames op tv. Ik op zoek naar innocent verkooppunten: één in de omgeving, vlak bij school. Dus ik na school naar de Jumbo karren en een goedgemutst flesje scoren, maar helaas geen mutsjes. Dus dan maar een ongemutst flesje, wat vond ik die smoothie lekker!

Vorig jaar weer campagne, helaas verkochten ze bij de Jumbo geen innocent meer. Maar dit jaar ga ik scoren! Ze verkopen nu bij onze AH wél innocent (en ik ook meteen inslaan toen het 1+1 gratis was:)) en ik ga op jacht naar een stoer mutsje.
Zelf zit ik er ook aan te denken om te gaan mutsbreien, eerst maar even les vragen bij mijn moeder dan...

Dit patroon staat op de To Do list, ik ben immers gek op schaapjes!


Wat vinden jullie van de campagne?

Liefs,
Sarah

2 opmerkingen:

  1. Hoiii,
    nee ik ken de campagne niet, zal eens gaan neuzen op de site, nu is breien niet echt voor me weggelegd hoor, maar vind t wel leuk dat jij t doet! en de taart voor je vriendje en jij die is wel gelukt zo te zien! Leuk dat je dat deelt op je blog, word helemaal vrolijk van je verhalen. Ik ben volger geworden, veel plezier met alles! liefs monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergoed!
    die campagne is zeker goed.
    Succes met breien!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen