20 okt 2011

Vakantie!

Het is al weer een aantal dagen geleden (best veel eigenlijk) dat ik voor het laatst gepost heb.

Ik heb vakantie en daar was ik ook echt aan toe. Zondag lekker een dagje Efteling met mijn ouders, broertjes, zusje en haar vriend, oma en oom en tante met hun kinderen. Onder andere naar de nieuwste Ravelijn voorstelling geweest. Een beetje een (naar mijn mening)flut verhaal. Maar wel een mooi staaltje techniek.

Ook maandag gerelaxed met mijn vriend. Lekker uit eten en dan (voor het eerst met z'n twee) naar de bios: Johnny English Reborn. Ik ben al toen ik klein was door mijn vader aangestoken met Rowan Atkinson. Heel veel Mr. Bean gekeken en toen natuurlijk een dvd box met de andere films. Ik kan er altijd heel erg hard om lachen, Als ik in een dipje zit help het me echt even om alles te vergeten en gewoon blij te zijn (maar ook als ik blij ben is het geweldig).

Misschien ben ik iemand die dit leest wel tegengekomen gisteren in Arnhem of Maastricht. Ik heb samen met mijn zusje lekker een dagje geshopt. Mijn allereerste M.A.C. cosmetics product gekocht, jeah! Ik maak later misschien wel een artikel over de spullen die ik gekocht heb.

Ik ben zo enthousiast over alles, super fijn die vakantie! Helaas morgen ochten heel even aan het huiswerk. Dan 's middags/ 's avonds lekker koken met een vriend (vriendschappelijke vriend :) ) en zaterdag naar de Beautygloss Party sponsored by hannah! Gaat iemand van jullie ook?

Liefs,
Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten