2 dec 2011

Terug in de tijd (2)

Nu verder op 12 november: De verjaardag van mijn "schoonmoeder". Dit weekend gingen we ter ere van deze dag (en nog andere verjaardagen) een weekendje naar Texel. Om 8.15u 's ochtends werd ik opgehaald, hele tijd in de auto en dan met de boot (voor het eerst van mijn leven op een boot..). Een hele dag doorgebracht met eten, wandelen, eten en naar een uitgaansgelegenheid (waar dus echt niemand te bekennen was). De volgende dag vond ik nog veel leuker. Ik ben toen namelijk me mijn vriend gaan tandemfietsen over het eiland en zoals ik volgens mij al geschreven had, vinden wij tandemfietsen héél erg leuk!

Na dit weekend was er nauwelijks tijd om uit te rusten omdat de toetslozeweek voor de deur stond. Dit is één week voor de toetsweek waarin wij in principe geen toetsen mogen hebben. Het weekend voor de toetsweek ben ik nog naar de opendag van de Universiteit in Leiden geweest, studentje to be. Maar nog eerst 1,5 jaar middelbare school.

Daarna toetsweek, wat ik meestal leuk vind omdat ik dan maar weinig naar school hoef. Bovendien kwam het nog eens goed uit ook omdat ik die vrijdag al om 9.40u klaar was en dus tijd genoeg had om taarten te maken voor het feest van zaterdag. We vierden de verjaardag van mijn moeder en die van mijn oudste broertje. Ik heb een ouderwetse appeltaart gemaakt en het mooiste nog: een rainbowcake. 6 verschillende lagen gebakken, allemaal afkoelen. Volgende dag taart opbouwen (botercrème en jam) en tot slot bedekken met rolfondant. Je kunt je natuurlijk wel voorstellen dat dat een suikerBOM was. Zo zag hij eruit:


Om een recept mag je altijd vragen;)


Deze week heb ik al mijn cijfers terug gekregen en heb ik mijn sintcadeautjes besteld en binnen gekregen.
bij Goedkoopstekralen.nl:
Fimo:
Wit
Transparant wit
Glow in the Dark

bij Sillis.nl:
Siliconen: 250g
Sillis mal: cameo dame
bloemetje licht blauw
opwerkringen: 2 maten, in totaal 8
schuifjes: 5
Cabochons: 2 soorten
en nog een paar dingetjes die ik op het moment even vergeten ben. Ik kan het helaas nu ook niet nazoeken omdat ik op school zit. Fantastisch die "zelfstudie- uren" op vrijdagmiddag als laatste uur, ná een pauze... Wat ik wel kan zeggen is dat ik niet kan wachten tot ik aan de slag kan!!

Maar ik ga dit verhaal zo'n beetje afronden, want ik heb zo weekend:)
Fijn weekend allemaal,
Sarah

Trouwens: Ik ben bezig met het opzetten van een webshop, iemand suggesties voor een naam?

1 opmerking: