17 jun 2012

Voorjaarsswap

Bijna aan z'n eind, maar het is nog lente! En daarom dit berichtje.
Een tijdje geleden heb ik een swap ontvangen van bijoumo. Beiden verlaat (zij een beetje, ik asociaal veel).

Hier de foto's van de superleuke dingetjes die ik van haar heb gekregen.

Hoe het pakketje eruit zag, onuitgepakt:


Opengemaakt (ik werd steeds nieuwsgieriger)


En alle spulletjes!


Ingezoomd op een selectie


Er zat dus in:
- een lief kaartje
- vlinderkraaltjes
- een speldenkussen
- chocolade decoratie (helaas gesneuveld)
- labeltjes
- zwart lint met hartjes
- wit lint met vogeltjes
- lapjes stof
- een koeien notitieblokje
- een tasje
- een splitpennetje
- Cupcake Decoratiebloemetjes

Ik ben er echt superblij mee, 't is dat ik zo ontzettend weinig tijd heb, maar ik kan eigenlijk niet wachten om cupcakes te maken met die bloemetjes, ze zijn ZO leuk! Ik plaats foto's als ik ze gemaakt heb ;)

Echt bij deze nogmaals bedankt bijoumo!


Liefs,
Sarah

1 opmerking:

  1. Oh wat een leuke foto's heb je ervan gemaakt, zonde dat die chocolade versiering is gesneuveld...fijn om te horen dat je er blij mee bent en leuk dat je enthousiast bent om direct cupcakes te maken. Heel veel plezier ermee en bedankt voor het plaatsen!
    liefs monique (bijoumo)

    BeantwoordenVerwijderen