9 sep 2011

Druk

Eindelijk, schoolweek zit erop. Veel huiswerk gehad, presentatie op korte termijn gemaakt en eerste verslag in moeten leveren. Thuis op de bank wordt er meteen een einde gemaakt aan het fijne weekend gevoel. Ik mag niets leuks (als in, iets doen met mijn vriend of iets dergelijks) meer doen tot mijn kamer is opgeruimd. Vanavond wilde hij (mijn vriend) na zijn werk langskomen, dus nu heb ik wel een hele goede reden om vlug aan de slag te gaan. Ohja, gelukkig heb ik komende week niet zoveel huiswerk. Veel fimo- en, dingen pimpen en het 1,5 jarig samenzijn/ verkering hebben met mijn vriend vieren. Daar trouwens later meer over, want dat betekent: TAART BAKKEN! Liefs, Sarah

1 opmerking:

  1. Je moet wel wat meer volgers hebben hoor...
    Laat je wel die taart ff zien?en ik zag dat je je op had gegeven bij de CSF en Swap-bot, ik hoop dat je het leuk vind!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen